کانال ایتا استخدام پلاس جهت دریافت تخفیف و آخرین اخبار و ارتباط با ادمین جهت حل مشکلات

عضو کانال ایتا شوید
استخدام پلاس
0
0
4.82
(223 امتیازات)

مسابقه کتابخوانی کتاب مربی و تربیت (آیت الله حائری شیرازی)

دسته بندی ها: مسابقه
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

تاریخ مرداد 1403

قبل از شروع مسابقه از طریق این لینک عکس پرسنلی خود را اپلود و نام نمایشی خود را تنظیم کنید و بر روی دکمه بروزرسانی پروفایل کلیک کنید.

 

مسابقه کتابخوانی با عنوان “اسلام و تعلیم و تربیت” که در تیرماه 1403 آغاز شده، یک فرصت منحصر به فرد برای ترویج فرهنگ مطالعه و شناخت عمیق‌تر از آموزه‌های دینی است. تعلیم و تربیت در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و همواره بر اهمیت یادگیری، دانش‌افزایی و تربیت صحیح تأکید شده است. پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) نیز همواره به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرده‌اند و از مسلمانان خواسته‌اند که در راه کسب علم و دانش کوشا باشند.

برگزاری مسابقات کتابخوانی نه تنها انگیزه‌ای برای مطالعه و پژوهش بیشتر در موضوعات مختلف ایجاد می‌کند، بلکه فرصتی را برای تبادل افکار و دیدگاه‌ها فراهم می‌آورد. این نوع مسابقات می‌تواند به ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه کمک کرده و افراد را به کتاب‌خوانی و تحقیق تشویق نماید.

مسابقه “اسلام و تعلیم و تربیت” با هدف آشنایی بیشتر با اصول و مبانی تعلیم و تربیت اسلامی و بررسی نقش آن در زندگی روزمره برگزار می‌شود. این مسابقه با همکاری انجمن علمی قرآن و حدیث دانشگاه حضرت معصومه برگزار می‌گردد. امیدواریم که با مشارکت گسترده دانشجویان و علاقه‌مندان به کتابخوانی، بتوانیم گامی مؤثر در ارتقای سطح دانش و بینش جامعه برداریم.

نحوه برگزاری این مسابقه به این صورت است که از شرکت‌کنندگان 20 سوال چهار گزینه‌ای پرسیده می‌شود. افرادی که به بیش از 90 درصد سوالات پاسخ صحیح بدهند، موفق به دریافت گواهی‌نامه شرکت در مسابقه خواهند شد.

منتظر حضور شما در این مسابقه هستیم!

 

جهت حمایت از ناشر و نویسنده لطفا فایل کتاب را از مراکز معتبر تهیه و مطالعه فرمایید و سپس در این مسابقه بزرگ شرکت کنید.

لازم به ذکر است جهت تقدیر از کسانی که در این مسابقه شرکت و به بیش از 90 درصد سوالات پاسخ صحیح دهند لوحی به رسم یاد بود به درخواست شرکت کننده صادر می گردد.

نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • کتاب مربی و تربیت اثر آیه الله حائری شیرازی با موضوع تربیت انسان وموانع وعوامل پیشرفت وتربیت صحیح است .این کتاب در قطع رقعی (21در14 سانتیمتر) و276 صفحه توسط انتشارات معارف به چاپ رسیده است.

محتوای دوره

شروع مسابقه کتابخوانی کتاب مربی و تربیت

  • سوالات مسابقه مربی و تربیت

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.