کانال ایتا استخدام پلاس جهت دریافت تخفیف و آخرین اخبار و ارتباط با ادمین جهت حل مشکلات

عضو کانال ایتا شوید
استخدام پلاس
0
0
5.00
(1 امتیاز)

مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی قرآن و هدیه های آسمانی دوره ابتدایی

لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی قرآن و هدیه های آسمانی دوره ابتدایی، یکی از منابع حوزه تخصصی در آزمون آموگاری اسفند سال 1402 آموزش و پرورش هست.

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی آموزگاری می باست با دقت تمام منایع آزمون را خوانده و برای شرکت در آن و  کسب نمره قبولی آماده شوند.

آزمون های استخدامی آموزش و پرورش دارای سه حوزه عمومی تخصصی و اختصاصی است، که منابع این آزمون ها معمولا در حوزه های عمومی و اختصاصی مشترک اند و در حوزه تخصصی باهم متفاوت اند.

وزارت آموزش و پرورش با کمک سازمان سنجش در هر دوره برگزاری آزمون های استخدامی اقدام به انتشار دفترچه راهنمای آزمون می کند، داوطلبان با مطالعه این دفترچه به جواب سوالات خود در خصوص مفاد آزمون، رشته های مورد تقاضا، محل های استخدام و… دست پیدا می کنند.

 

دانلود دفترچه آزمون آموزگاری و دبیری

 

یکی از منابع داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش بخش مفاهیم پایه متون و روش های تدریس کتاب هدیه های آسمان و قرآن دوره ابتدایی است.

داوطلبان باید مهارت کافی در پاسخگویی به سوالات این حوزه را داشته باشند. در این خصوص در این دوره اموزشی در ابتدا مطالب درسی سپس خلاصه از آن و در انتهای هر درس آزمون انلاین جهت تثبیت مطالب و آشنایی با نمونه تست های کنکور ارائه می گردد.

منابعی که در این دوره بررسی می گردد به شرح زیر است:

مفاهیم پایه متون و روش های تدریس کتاب هدیه های آسمان و قرآن دوره ابتدایی نهج القرآن راهنمای معلم قرآن اول تا ششم ابتدایی
راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم ابتدایی
راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه ششم ابتدایی
نمایش بیشتر

چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • سه فصل کتاب مهارت معلمی محسن قرائتی منبع کنکور فرهنگیان شامل منبع اصلی خلاصه فصول و ازمون های انلاین جهت تثبیت مطالب و امادگی جهت ازمون فرهنگیان اماده شده است.

محتوای دوره

نهج القرآن راهنمای معلم قرآن اول تا ششم ابتدایی
یکی از منابع آزمون آموزگاری آموزش و پرورش مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی قرآن و هدیه های آسمانی دوره ابتدایی است یکی از منابع این بخش نهج القرآن راهنمای معلم قرآن اول تا ششم ابتدایی است که در این بخش قرار داده شده است

  • کتاب نهج القرآن راهنمای معلم قرآن اول تا ششم ابتدایی

راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم ابتدایی
یکی از منابع آزمون آموزگاری آموزش و پرورش مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی قرآن و هدیه های آسمانی دوره ابتدایی است یکی از منابع این بخش راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه سوم ابتدایی است که در این بخش قرار داده شده است

راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه ششم ابتدایی
یکی از منابع آزمون آموزگاری آموزش و پرورش مفاهیم پایه متون و روش های یاددهی قرآن و هدیه های آسمانی دوره ابتدایی است یکی از منابع این بخش راهنمای معلم هدیه‌های آسمانی پایه ششم ابتدایی است که در این بخش قرار داده شده است

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.